søndag 26. desember 2010

Romjulsstemning

Ja, her nytes romjulsdagene til fulle nå - jeg skal jobbe nesten hele uka som kommer, så jeg passer på å slappe ekstra godt av og kose meg :-)) Ute er kuldegradene mange og snøen dyp, så jeg har ikke helt funnet lysten til å gå ut av huset ennå i dag.

























Mens vi styret rundt og ordnet til jul, passet julekaktusen min på å blomstre, og jeg la ikke merke til det før i dag, siden det var siden som vendte mot vinduet som hadde fått disse vakre rosa blomstene :-)) Amaryllisen har stått lenge og vist seg fra sin beste side nå - en av mine julefavoritter.



Twist-juletreet står på plass på stua som alltid hehe, og på kjøkkenet henger de små nisseungene våre.
Juletreet har begynt å drysse litt (vel, en hel del egentlig), men ikke mer enn at det skal være velkommen til å stå en ukes tid til :-))

5 kommentarer:

Fies notiser sa...

Se på dem, du :-) Vakkert!

ralfefarfars paradis sa...

Morsomt med twistjuletre;) Godt du nyter dagene før du må på jobb;) Ønsker deg ei fortsatt fin jul!

PillePalle sa...

Det var jo ordentlig julepynt hos deg! Kjempeflott :)
Klem, PiPa

Guttemamma sa...

Fortsatt fin julefeiring til deg og dine!
klem♥

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Koselige bilder...Fortsett å kos deg, det skal jeg ;)

Klem Anette ♥