søndag 19. desember 2010

God jul på barnerommene

Her er et lite livstegn fra meg midt i julestria. Blogging blir det fint liten tid til, men pynte litt til jul har jeg jo rukket så klart. Hos minstemann har det flyttet inn litt nisser, og en hjemmelaget GOD JUL-vimpel. 70-talls klokkestrengen på veggen er en av mange jeg har samlet i løpet av årene - jeg er altfor svak for barndommens fargerike og lekne mønstre.

















Tallerkenhylla har blitt fylt med et utvalg julete bøker. Her har mor også gjort seg skyldig i å ha samlet på altfor mye gjennom årene, hehe.















Størstejenta skal feire jul med pappaen sin i år, så rommet hennes får ikke full julebehandling, men en liten julekrok må hun jo ha. Det hvite minitreet fra i fjor har fått stoffsopper fra Kid på seg.





















 Disse sjarmerende dompapene av tovet ull, har hun laget på skolen.
















Håper du som titter innom har en fin fjerde søndag i advent! Selv skal jeg bruke litt av den til å jobbe, slik at folk får kjøpt seg litt bøker og annet til jul! *ut i snøføyka med meg*

3 kommentarer:

Bjørkely sa...

heia!
Så fint det ble! De dompappene var så søte. Det må vel gå ann å filte slike?? :)

Hjemme hos meg sa...

Heeei!
Så koselig du har pyntet :) Jeg har også fylt opp tallerkenhylla med julebøker!

Håper du ikke snødde bort ;)

Klem Anette :)

Anonym sa...

Så koselig julestemning!
Ønsker deg fine før juls dager!
Klem fra igi