onsdag 1. desember 2010

Desember er her!

Ja dette har vi venta på så lenge, ja så lenge, ja så lenge... :-))
Første desember kom med 17 kuldegrader, og ventende pakkekalendere.
Lillegutt er selvfølgelig for liten til å forstå hva dette pakkestyret er, men jeg klarte rett og slett ikke å holde meg og måtte bare lage en kalender til ham. Det var en fornøyd gutt som kunne pakke ut en liten trebil i morges i alle fall. Jeg har sydd en liten tøypose som dagens pakke skal ligge oppi hver morgen fremover, og den posen syntes han var fin, for det var jo en BIL på må vite, hehe.
Ute har en liten gran kommet på plass i en sinkbøtte, og har fått på litt pynt som forhåpentligvis tåler kulda (glasskulene jeg hang på i fjor var et sørgelig syn etter noen uker i snø og sno).

































Bare 23 dager igjen nå! Håper dere får en fin desemberdag :-))

10 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så koselig pose med gave i:) dette blir jo tradisjon for lillegutt etter hvert:) Og"tidlig krøkes den som god krok skal bli"
Fin utejulegran:)

Onsdagsklem fra Trine:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja endelig :)
Kjempesøtt tre du har pyntet!!!

Klem Anette :)

Martes atelie` sa...

Så fin kalender. Moro å lage. Jeg har i år laget adventskalender. Fire store pakker. De har jo sjokoladekalender ved siden av....så de lider ingen nød. Til søndag blir det film og popcorn.
Ha en fin dag i kulden. Brrrrr!

Manne's hverdag sa...

GUTTER OG BIL ER TINGEN!!! Så den
posen var nok midt i blinken.

Koselig pyntet tre!!!

Ha en fin førjulstid!!!

Hilsen
Marianne

Jennys fire vegger sa...

Nydelig kalenderpose med bil på! Og bilen inni var også skjønn! :o) Juletreet ute var kjempeflott (sånn fikk jeg veldig lyst til å lage selv for uteplassen hjemme ser tragisk ut nå...)! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Anonym sa...

Så koselig med et pyntet juletre ute! Nyt førjulsdagene.
Klem Igi

Unknown sa...

Så koselig juletre! Det vil jeg også ha, men tingenes tilstand er slik at vi bygger på og bor midt i en jordhaug...:/ Neste år kanskje;)

Nyt desemberdagene!

jannes hobbykrok sa...

Pakkekalender må til,uansett alder!!! Herlig bilpose,ikke rart gutten er fornøyd!
Klem,Janne

Pink lady sa...

Hei!

Tusen takk for hilsen:) Alt for lenge siden jeg har vært innom deg, må nok se å få deg inn på bloggrollen min for den plassen fortjener du:) Dessuten er det som regel bare de jeg får tid til å besøke om det ikke blir lagt inn noen kommentarer..

Det første jeg la merke til var den fine headeren du har laget nå til advent/jul. Nydelig lite juletre du har plantet også. Jeg kunne godt tenkt meg noe lignende ute på balkongen vår. Vi får se hva det blir tid til:) Likte også veldig godt at du har laget en adventstake av randformen. Jeg har også en slik, nå henger den til pynt på kjøkkenet med en blonde omkring seg:)

Ønsker deg herlige førjulsdager:)

Klem Pink lady

Carina Dale sa...

Korselig med nedtelling ;-)

Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

Ønsker deg en fin-fin kveld!

Hilsen Carina