torsdag 30. juni 2011

Pynteputer, koseputer, soveputer...

Her i huset har vi et litt ambivalent forhold til pynteputer i sofaen. Visst er de dekorative, men så snart noen setter seg ned blir de slengt til side fordi de rett og sett er i veien. På den annen side er de jo nydelige å legge hodet på når man blir litt småsigen utpå kvelden.


























I går fikk jeg brukt resten av en tilgodelapp jeg hadde i en interiørbutikk, og fikk tak i en stor, deilig pute med fint blomstermotiv. Den var veldig nøytral i fargene, så jeg tenkte at jeg fikk være på utkikk etter en pute som matchet som hadde litt mere farger i seg. Ja, ikke hadde jeg ventet å finne nettopp en slik pute på Rema 1000 av alle steder, men det var altså der jeg fant den i dag, mellom grillkull og såpebobler. Den hadde den samme beige grunntonen, men med en del rosa og grønnaktig i tillegg.
V
eldig snill pris var det også (ca 300 kroner rimeligere enn den andre, men snittprisen ble jo ok da, hehe), og nå sitter jeg her og lurer på om jeg ikke må ha et par til til soverommet. Uansett var det et artig funn!

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Fine puter! :O)

(eddas) sa...

Er helt utrolig hvor en kan finne fine ting hen:)
Ja,drømmer er gratis heldigvis:)
klemklem

Martilie sa...

Flotte puter! Av og til finner man scoopene der man minst av alt venter det!

Ha en suuuper ny uke og nyt sommerdagene!

Klem fra Tove