lørdag 25. juni 2011

Oppslagstavle med retrostoff

Ja dette er jeg ikke den første som har prøvd meg på, men ideer ligger lenge oppe i dette hodet før de blir realisert. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke en helt vanlig trehvit oppslagstavle til dette lille prosjektet, men jeg fant en med helt riktig farge på rammen i butikken jeg jobber i, så da slapp jeg å male :-))

















T
avlen lot seg enkelt demonteres, og jeg bare spente opp stoffet jeg skulle bruke og festet det til baksiden med tegnestifter før bakplaten ble satt på igjen.  Stoffet er et gammelt putetrekk jeg hadde som liten jente, og som jeg trodde hadde blitt kastet. Lykken var stor da en pose retro-sengetøy ble gjenfunnet i barndomshjemmet mitt, og nå er planene mange. Først ut altså denne oppslagstavlen som 12-åringen skal få ha på rommet sitt.

D
en vil nok snart bli fylt opp av beskjeder fra mor av typen «skittentøy skal i skittentøyskurven og IKKE under skrivebordet» og «matboksen skal ut av ranselen hver dag, slik at det ikke ligger 5 stykker der i slutten av uka!» og så vidare! :-p

7 kommentarer:

Siljes blogg sa...

Så fin den ble!
Takk for godt tips;)
håper du får en fin kveld, klem Silje

gult hus i svingen sa...

Den er superfin, og tenk en hel pose med retrostoffer:) Retrolykke:)

Klem Trine:)

Anonym sa...

Så flott den ble!
Klem

liven sa...

Så fin...en skikkelig fargeklatt!
Regner med at beskjeder blir lagt merke til på denne :o)

guttemamma sa...

Herlig stoff og nydelige farger!! Passet knallgodt på den veggen!Klem♥

Monica sa...

den ble jo skikkelig stilig da, kreativ du er. god klem fra monica

Ida sa...

Slik tenkte eg på tidlegare i dag at eg godt kunne ha tenkt meg. Tavla di var kjempefin så da veit eg korleis eventuelt ei slik tavle bli sjåandes ut om eg får laga ei ein gong. :)

God helg til deg!