søndag 19. juni 2011

Minipannekaker

Minipannekaker var et nytt produkt for meg da vi fant det i hyllene på Meny i går. Nå pleier jeg vanligvis å steke pannekakene mine selv, men nysgjerrigheten vant og de små og lubne sakene ble med i handelkurven (jeg trodde først det var minifiskekaker i pakken, hehe).

































Kort sagt er de riktig så gode. De trenger bare å varmes opp og serveres med det du liker best til. I dag ble det melisdryss og jordbær, men litt is, blåbærsyltetøy eller lønnesirup tror jeg også vil bli bra.

































Jammen godt bikinisesongen lar vente på seg - nam nam!

3 kommentarer:

Silje sa...

Nam, de skal jeg jammen prøve! Sikkert kjekke å ha i skapet eller frysen i tilfelle besøk!
Ha en fin ukestart!
Klem Silje

Stina sa...

Disse så veldig morsomme ut! Må ta meg en tur på Meny :-)

Bo med Lena sa...

Mmmm... det så godt ut!!