fredag 10. juli 2009

Vinnerlykke og plakater

Inne på bloggen til minimega fant jeg et par fine plakater som jeg synes kunne passe bra på rommet til minstemann. Han er riktig nok bare et halvt år gammel, men tall og bokstaver kan man vel ikke bli utsatt for tidlig for, hehe. Dagen etter at jeg hadde bestilt plakatene, fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet en trekning på den samme bloggen, og dermed havnet det 12 stk flotte kort i postkassa mi i dag! Og jeg som aldri vinner noen ting (nå kan jeg ikke si det lenger i alle fall)! Veldig hyggelig med slike små overraskelser i hverdagen.





3 kommentarer:

AK sa...

Hei! Tusen takk for veldig hyggelig kommentar, og supre husmortips!!Er veldig med på den med vindusvask, er det verste jeg vet!!De plakatene var kjempefine forresten, og grattis med premie! Jeg vant min første konkurranse igår, og trodde ikke det var sant! Ha en fortsatt fin helg Klem AK

AK sa...

hei igjen du! Takk for det, jeg ble fornøyd selv også..overrasket faktisk, det skal ikke så mye til! Det gjelder bare å forenkle tankegangen litt,jeg tenker ofte at ting er vanskeligere å få til enn de egentlig er!!haha!

Ha en fin dag! klem AK

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej! De plakaterna var riktigt söta - perfekta till ett barnrum. Och vilken flax att vinna så fina kort!

Stort tack för dina hälsning inne på bloggen min.

Hoppas du har en riktigt fin dag!