fredag 17. juli 2009

Orden på kjøkkenbenken

I siste nummer av Boligpluss ble det tipset om et oppheng til kjøkkenkluten, som ganske enkelt består av en magnetisk stang som festes nede i oppvaskkummen. Stangen kommer fra danske Reenbergs og finnes i flere farger og størrelser. Den kan også brukes på komfyren.
Kjøkkenkluten min pleier å bli hengende over kranen, og det ser ikke spesielt lekkert eller hygienisk ut, så dette syntes jeg var en god idé.



Nå skal resten av Boligpluss nytes sammen med en kaffekopp på verandaen. Ha en fin fredagskveld!

6 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Så smart! En slik en kunne jeg tenkt meg! Skal titte innom linken..

God helg:)
Klem

Unknown sa...

Hei Christine
Takk for hyggelig kommentar, så hyggelig blogg du har. Jg likte ideen med oppvaskkluten godt, det skal jeg også realisere.
Fortsatt god sommer.
Klem....Ellen

Velkommen til min kreative verden sa...

Denne var fin. En god ide: )

Malin sa...

Hei! Du har vunnet konkurransen på homlepongs

http://homlepongane.blogspot.com/2009/07/og-vinneren-av-konkurransen-er.html


Kan du sende meg navn og adresse på rompompei@yahoo.no ?

Josefine sa...

Heisan... for en god ide.. tusen takk for tipset! Og for en utrolig koselig blogg du har!!

Ønsker deg en flott dag, sommerklem

silje-sin sa...

Det var jo en lur løsning! Den kluten er jo alltid i veien! Har kjøpt meg Bolig Pluss i dag jeg også, tenkte å kikke litt i det nå:) God helg! klem fra silje.