søndag 16. mai 2010

Dette forplikter


Ja når man får et slikt skilt i gave av sin samboer, blir man jo først og fremst veldig glad, men så kjenner jeg at dette kan jo ikke henge framme uten at jeg må prøve å leve opp til tittelen. Det er nok en lang vei fram er jeg redd, men jeg må jo bare gjøre mitt beste, hehe.


Ellers er det 17.mai forberedelser her i huset også i dag, alt som skal strykes er strøket, og kake er bakt, så da kan dagen bare komme - og da med oppholdsvær, takk!


Laget til en krukke med rødt, hvitt og blått til ære for morgendagen. De blå margerittene var nye for meg, så de måtte bare bli med hjem.

Ønsker dere en fin 17.mai!

5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så stilig Garden Queen skilt da!!! Måtte nok ventet en stund med et sånn skilt her også. Stakkars hagen :P. Ønsker deg en herlig 17 mai.

Klem Madelén

Bjørkely sa...

hei hei!
Det var en flott skilt! :)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med skiltet - det hadde jeg likt også...klem Siv

liven sa...

En knallfint skilt du har fått :o)

ha en fin pinse!!

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Christine! Takk for hyggelig hilsen:) Wow! Så stilig skilt:) Dekorativt og flott! Det blir leeeenge til jeg tør å henge opp noe slikt *smiler*

Ha en fin fin mandag!!

Klem klem
Anette:)