lørdag 26. desember 2009

Romjul


Romjulen er en deilig og rolig tid, og man kan kose seg med marsipan, klementiner og andre godsaker så mye man lyster. Jeg kan ikke påstå at jeg har gått omveier rundt godteskålen i år *rødme*.


Disse fine julestrømpene fikk barna i presang i år, og er kjøpt på restsalget til Jul i skulehuset. De pynter opp som bare det, og jeg gleder meg allerede til å fylle dem opp med spennende ting neste år.


Som så mange andre har vi også fått våre tildelte desimetere med snø, og det ser ut som et eventyr, selv om snømåking ikke er det man helst vil starte dagene med.


Her følger lillebror med på søster som prøver å få måkt verandaen (det gikk over til basing etter kort tid). I dag har vi laget snøhule og fylt på med mat til fuglene...bare synd det er for kaldt til å lage snølykter.

Ønsker alle en fortsatt fin romjul!

6 kommentarer:

Lenemora sa...

Så koselig at du vil være med i trekningen min!
Jeg setter stor pris på at du følger bloggen min,
ha en forsatt god julefeiring!

Ønsker deg likegodt GODT NYTT ÅR nå, siden jeg skal reise vekk om et par dager....

Klem fra Lenemora

Anette Willemine sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Nå kan jeg også følge den fine bloggen din!

Håper du koser deg i sneen og i romjulsdagene som er igjen.

Ønsker deg et Godt Nytt År!

Klem fra
Anette Willemine

PillePalle sa...

Så koselig med snøen! Ser du har deilige dager :))
Hilsen fra Pillepalle

Kort og Søm sa...

ja, man må jo kose seg litt... :o)
Likte stett fatet ditt så godt!

Gledlig jul,
klem Fredrikke

Grethe sa...

Kjære følger.
Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg takker for et hyggelig bloggår og ønkser deg et riktig Godt Nytt År.
Ønkser deg også en hyggelig nyttårskveld.
Klem fra Grethe

Lotta sa...

Godt nytt år kjære du:)