søndag 25. november 2012

En deilig tid...

 Jeg elsker virkelig denne tiden på året, når adventstiden er nært forestående, men ennå ikke helt her...særlig når det blir et opphold i regnværet og du våkner til kuldegrader, frisk luft og rim i gresset.


































E
i lita gran på rot fra hytta har pyntet opp både ute og inne i det siste, og igjen er norgesglasset uunnværlig. Liker dette hintet av jul, samtidig som det er nøytralt og enkelt.



















Jeg har snikinnført litt advent på kjøkkenet, ved hjelp av litt lilla, en enkel adventsstake, svibler og en asalea. Til uka tar det nok mer av...gleder meg!

2 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så koselig med litt advent på kjøkkenet, advent staken setter æ ikke i vinduet før på fredag, prøver og drøye det så lnge æ kan, men har fått inn mye rødt på kjøkkenet mitt, så æ har sniket inn litt jul æ og :D

Ha en fin keld, hilsen Lisbeth :D

siri ore elle sa...

hei på deg!!
så fint du har pyntet!! nydelig lite tre:-) har ikke rukket å pynte noe, men har i alle fall begynt å tenke på det...
fin kveld il deg!! legger meg som følger!!
klem Siri