fredag 21. oktober 2011

Sandkakeform-pynt




















J
eg fikk ånden over meg i dag, og hamret løs på noen sandkakeformer som bare har ligget ubrukte i skapet de siste årene. Jeg har sett så mange varianter av slik julepynt, at nå måtte jeg bare prøve selv. Med en god hammer og en syl gikk det fort og greit. Det er riktignok en stund igjen til jul, men forventningene begynner litt etter litt å melde seg, og puslelysten med dem.


























Noen med nisser og noen med vintage-motiver - det blir nok flere så snart jeg får tak i en ny ladning former. Nå er det helg og loppemarked som venter - det skal bli digg! :-))

2 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så utrolig stilig! Takk for tips :-) Ønsker deg en fin fredagskveld! Klem fra Livy

Haust sa...

Så fine! Trur eg må prøve å lage slike, eg òg...

God helg!