mandag 23. november 2009

Vi limer og vi limer

I det siste har jeg sett både i blogger og i blader at folk har laget fine ting ved å lime sammen porselen og andre gjenstander. Dette måtte jo prøves, så jeg lette litt rundt i skuffer og skap og begynte å lime.

Lysestaken har jeg stjålet/lånt ideen fra på den herlige bloggen Hannas sjarmerende jul. En gammel kopp fra loppis fikk en sandkakeform som fot, og en gammel lysholder til juletreet ble limt fast inni.



En lysestake jeg ikke har brukt på årevis ble satt sammen med en asjett fra loppis til et ganske så koselig stettfat.


Nå er det bare seks dager til det første adventslyset skal tennes...gleder meg veldig til å begynne å pynte opp her hjemme :) En fin uke ønskes alle som er innom.

2 kommentarer:

Solveig sa...

Tusen takk for koselig kommentar! Har vært inne her og sett på noe av det du har laget før ( falt spes. for fugle-eskene:o)). Veldig mye spennende og kreativt!
Så flotte skåler du har mixet sammen:o)) Har lenge tenkt å prøve noen av ideene til Hanna, men er ikke komt så langt. Så flink du er som prøver....og spes. når det blir et så fint resultat!
Ønsker deg en fin morgendag.
Klem fra Solveig

Skrekk og Gry sa...

Ja hvem blir ikke inspirert av gjenbruket til den dama. Det jeg lurer på er hvilket lim du brukte. Jeg kjøpte et 2komponents lim til slike formål. Men det luktet gammel hårfjerningskrem så det klarte jeg ikke jobbe med... .)
mvh Gry