torsdag 15. oktober 2009

Små hverdagsgleder

Det har blitt sagt mange ganger før, men blir ikke mindre sant av den grunn ~ det er de små gledene i hverdagen som gjør livet godt.


Som for eksempel et vakkert hjerte med en dypere mening.
Jeg vet at Put it in a Boks har avsluttet hjerteproduksjonen sin nå, siden pågangen ble mye større enn hun hadde regnet med ~ det sier litt om engasjementet blant bloggerne der ute :) Jeg er veldig glad for at et av hjertene ble mine.


Eller som en bukett roser fra min kjære en helt vanlig onsdag.




Eller som for eksempel et blad proppfullt av spennende juleideer.
Håper du også har kunnet glede deg over både små og store ting i dag :)


8 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Takk for koselig hilsen:)

Prinsesse Elin sa...

Jeg har heller ikke kommet noe lenger enn å titte på julepynten altså. Måtte bare se hva som "rørte" seg nede i julepynt kassene. Det kommer ikke frem før 1 desember og da bare litt etter litt.
Boka har jeg også å er veldig fornøyd med den. Jeg laget mye forskjellig fra den i fjor og liker spesielt godt mønsteret på pepperkake mennene.
Ha en herlig fredag. Klem fra Elin:)

Bless by Tone sa...

Tusen takk for koselig hilsen - jeg har noen hverdagslige gleder - når noen har lagt spor fra seg på blogen min, at det er fredag, at jeg har klippet mønster på bukser og tunika til småenglene mine. Ha ei koselig helg, tone

Kort og Søm sa...

Små gleder gir livet mening, ingen tvil om det!
Ha en fin helg,
Fredrikke :o)

Charlotte sa...

Hej Hej :0)
Du har ret: Det er de små glæder som tæller - og det kan ikke siges for ofte.
Flotte billeder du viser - og den buket fra din mand har såååå fine farver.
"Julegleder" ser spændende ud! Her går den også lidt i juletanker. Det er jo en hyggelig tid.
Mange hilsener fra Charlotte i DK.
Jeg kan findes her: www.herhosmig.blogspot.com

Guttemamma sa...

Kloke ord i innlegget ditt!! Idas hjerte henger her og!! Og julebladet ligger klart til å leses i morgen...god helg videre!!
klem

Patina-H sa...

Så sant som det er sagt ;) Fint å finna ting som ein kan gleda seg over. Takk for helsing på bloggen vår :)
Fortsatt god helg !

Josefine sa...

Her var det mye å glede seg over...så skjønt hjerte, til en god sak!

Den boken du har er kjempekoselig. Kjøpte den i fjor, men fikk laget noe småting. Håper på tid til å sy flere prosjekter derfra..såå mye fint:) Klem