tirsdag 14. juli 2009

Papirdukke får nytt liv + award

Da jeg var liten arvet jeg en stor eske med papirdukker fra tanta mi. De fleste er fra tidlig 60-tall, og bærer preg av mye bruk, men de er allikevel veldig søte og sjarmerende. Nå er det ingen som leker med dem lenger, men jeg fikk et tips om å sette papirdukkene i glass og ramme isteden, slik at de fortsatt kan være til glede. Jeg brukte bare en helt enkel klipsramme denne gangen, og den skal få plass på rommet til datteren min. Papirdukken heter Inger.

Jeg har også vært så heldig å få en award av bloggeren De gode ting i livet (tusen takk!). Siden jeg ikke har hatt bloggen min så lenge er det begrenset hvem jeg kjenner ennå, så jeg gjør det slik at jeg gir denne awarden videre til de som måtte titte innom (og som vil ha den).



Ingen kommentarer: