fredag 6. januar 2012

Nytt år, nye fristelser...























Ja, overskriften sier vel det meste. Selv om vi nettopp har lagt bak oss julefeiring med mange flotte gaver, og man burde være "mettet" for en stund, er det jo på denne tiden at butikkene fyller opp hyllene sine med nyheter og fristelser. Ingen ekstravagante utskeielser på meg så langt i det nye året, men noen nydelige (og rimelige) skåler fra Kremmerhuset sto og lokket på meg i går. Det var umulig å velge ut bare en farge, så alle variantene fikk bli med hjem :-)

Lysesken på gangen har vendt julemotivet inn mot veggen, og skal nok få stå fremme gjennom hele mørketida. Og endelig fikk jeg lys i uglelampa jeg fikk til jul - den gir et veldig koselig og varmt lys.




Jeg kom over disse fine notisbøkene på salg hos Norli, og notisbokgal som jeg er, måtte jeg ha dem.
Avslutter med et bilde av konglepynten over utgangsdøra som har fått et snøkrystall på besøk. Synes det ga et rolig og dekorativt inntrykk.

Ha en riktig fin Hellige tre kongers dag!

Ingen kommentarer: