lørdag 9. april 2011

Småfugler og rene vinduer


























Noen små søte glassfugler ble med hjem i finværet i dag, og her skal de få henge til de får selskap av litt påskepynt. Håpet på å finne dem i flere farger (lyseblå for eksempel), men ikke denne gangen...MEN jeg fikk tak i det jeg egentlig hadde kommet til Nille for å kjøpe...

















...nemlig disse klutene for vindusvask. Jeg har sett flere bloggere skryte av dem i det siste, så da måtte de jo bare prøves, for jeg er rett ut sagt en ELENDIG vinduspusser. Og under over alle under - etter noen minutters innsats med kluter og rent vann hadde jeg nydelige, blanke vinduer :-))
Takk Nille og takk til dere som har tipset om disse klutene. Nå kan vi se ut igjen!

2 kommentarer:

Martilie sa...

Nydelig påskepyntet - og de vindusklutene hørtes ut som noe for meg også :)

Og for en flott kjellerstue!

Ønsker deg en skjønn kveld og søndag!

Klem fra Tove

Fru Fjeldhammer sa...

Jeg har prøvd meg på et par vinduer i dag jeg og.. makan til kjedeligere jobb kan man lete lenge etter! *S*

Ha en koselig kveld videre...
klem