lørdag 18. september 2010

Hjerter på rekke

Det slo meg i dag at jeg har veldig mange hjerter hengende til pynt rundt omkring.
De er jo veldig søte i seg selv, men ville de ikke gjøre seg enda bedre samlet?














Samlingen (deler av den i alle fall) har fått flytte inn på soverommet, så får vi se hva min bedre halvdel sier til dette, hehe. Knalltøffe bikere er ikke så veldig glad i slikt dilldall nemlig ;-)

















Som vanlig må ting henges høyt oppe på veggen slik at lille klatremus på 20 måneder ikke får tak i det. Gleder meg virkelig til vi får litt mer kustus på den guttevalpen ;-)) (Beklager litt overeksponerte bilder, men det er vanskelig lys å fotografere i på ettermiddagene nå.)

19 kommentarer:

liven sa...

Koselig med hjerter i interiøret....begynner visst å bli en del her også :o)

ha en fin lørdagskveld :o)

Manne's hverdag sa...

Hei og velkommen som følger av bloggen min.

Melder meg som følger hos deg også, og
gleder meg til å følge deg videre.

Ha en fortsatt god lørdagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Kjempefint ble det med de hjertene dine :)
Synes du har en utrolig søt blogg så jeg legger meg til som følger :)

klem Anette.

Og ps. Mannfolka får si hva de vil, men på interiørfronten er det vi som bestemmer ;)

Kort og Søm sa...

Så koslig med mange på rad!
Klem :O)

Unknown sa...

Hei!

Takk for hyggelige hilsener hos meg! Her var det jammen koselig!

Hjerter er jo den fineste formen som finnes, og med betydningen og det det symboliserer også så forstår jeg godt at det er mye av det i heimen! :)

Så du har også en liten ramp? Jeg nekter å fjerne pynteting og blomster, men noen ganger går det helt over styr her i heimen og da vurderer jeg å fjerne alt jeg har! Jeg lever også i håpet om at det snart skal gå over

Jeg så også den fine kransen hos Silje, men jeg har aldri kommet så langt ;) -Oppbevaringskrukken til oppvaskbørsten derimot er på plass!

Ha en finfin søndag!

Klem Silje

Anette Willemine sa...

Det ble kjempefint! Morsomt å samle flere sammen. God idé!

Ønsker deg en flott søndag!

Klem,
Anette Willemine

Bjørkely sa...

Heia!
Så fint det ble. Alt blir så mye finere når man "samler" like ting i interiøret. :) i stede for et hjerte her og et hjerte der så ble de kjempeflott alle samlet

Gammel stil sa...

Så masse fint:) Det ble veldig pent og enkelt, sånn vil vi også ha det:)

Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Det ble jo kjempefint! Riktig nydelig. :o) Men kan kanskje skjønne biker-mannen din, ja. Kanskje ikke helt hans image? :o)

Ha en fin søndag!
Klem Jenny

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! Kan aldri få for mange hjerter ;-)
Klem Igi

tinemor sa...

SÅ smart å henge de sammen
Jeg elsker også hjerter
Klem

Maliva`s verden sa...

Det var en god idè, jeg har også mange hjerter hengende rundt, så kanskje jeg skal gjøre som deg;o)
Takk for hyggelig hilsen du legger igjen hos meg også.
Fortsatt god uke til deg fra meg

Monica sa...

så lurt å samle dem da, lekekrt og utrolig dekorativt. Har også veldig mange hjerter, er jo sååå glad i hjerter og dill, hihi. ønsker deg en fin fin onsdag. god klem fra Monica

Elins reiseblogg sa...

Et godt eksempel på at ting er finest når det blir flere av det :)

Frk lykkelig med farge sa...

Det var kjempe fint å samle dem, en anderledes vimpelrekke. Ha en flott kveld.

klem fra meg

Pink lady sa...

Kjekt med hjerter! Liker du hjerter på klær eller sees de for det meste bare i interiøret? :)

Vi hadde en flott lørdag i går, satser på en like bra dag i dag. Men vi er sene med frokost og tenker å ta det litt mer med ro enn i går..

Klem Pink lady

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig. En god ide å samle hjertene på et sted.
Tusen takk for hilsen hos meg. Ønsker deg en riktig fin onsdag.

huset på øya sa...

Hei Hei,

Fin ide og samle hjertene slik. Her må mye henges høyt også. Minstegull er litt over to år nå og rekker opp de mest finurlige stedene.

Min mann er heller ikke så glad i for mye dill - og han heller ikke til shabby chic stilen. Er egentlig ikke så veldig shabby chic selv, men glad i det romantiske og lyse.... Litt må vi jenter unne oss :)

klem Vibeke

PillePalle sa...

Så søtt det ble! Hilsen fra PiPa