onsdag 28. april 2010

Regnværsdag


Etter en fantastisk vårdag i går med atten grader i skyggen, var det tilbake til virkeligheten i dag med syv grader og regn. Slik er nå bare april.
Et par pelargonia har fått plass i vinduskarmen, og lyser opp mot den grå himmelen ute. Jeg er nok ikke så flink som flere av bloggedamene som lar pellisene sine overvintre, så her blir det kjøpt nye hvert år ;-) Fine er de uansett.


I en fuglekasse på garasjeveggen vår har et kjøttmeispar begynt å bygge reir. I vinduet har en annen fugl slått seg ned, og ser ut til å trives der :)

Snart våkner lillegutt fra høneblunden sin, så da skal vi kose oss med formiddagsmat og kanskje en liten tur ut i gråværet. Håper alle får en fortsatt fin dag, enten dere har sol eller regn.

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

.....og her kom det litt snø tilogmed...men i morgen er det ny dag og nye værmuligheter!!
klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så koselig blogg du har. ;o)

Takk for at du var med på give awayen min, bedre lykke neste gang. ;o)

Ha en fin dag.

Klem Simone :o)

Monica sa...

så utrolig koselig blogg du har. vakre bider og vakkert og sommerslig. lekkert med ting med roser på er selv veldig glad i roser. klem monica

ralfefarfars paradis sa...

Så koselig at du vil være med på gi-vekken min. vi har hatt en nydelig dag her jeg bor- så jeg håper godværet har gjestet deg også;) Så koselig med redebygging. Pelliser nydelige- jeg har overvintret en del- og de fleste klarte seg bra- men jeg skal nok kjøpe meg noen nye også;) Ønsker deg en fortsatt fin helg!