søndag 3. januar 2010

Nyttårs-shopping

Det var salg hvor enn man snudde seg i byen i går, og turen gikk blant annet innom Black Design. Der var det (dessverre) sluttsalg, og - 50 % på hele butikken., og jeg var nok litt for sent ute for mange av de virkelig store godbitene var revet bort alt.

Men jeg fikk sikret meg denne fine lyslykten fra Sia, og den lyser så fint opp på peisen som nå er helt rensket for nisser og annen julepynt.


Jeg pyntet litt på glasset med en liten medaljong, også kjøpt på Black Design.


Kjøpte meg også dette lysglasset - lurer på hvor mange lysestaker, lyslykter og annet til å putte telys inni jeg har nå? Men klarer jeg å gå forbi når jeg ser noe fint? - neeeida.


Lyshusene fra Walter var julepresangen til meg selv i år, og har endelig blitt tatt i bruk i dag. Disse finnes hjemme hos annenhver interiørbloggger har jeg inntrykk av hehe, men jeg har vært så fascinert av dem at jeg virkelig ønsket meg noen selv.

Senere i dag går turen til Plantasjen på jakt etter noe som kan erstatte de pjuskete juleplantene våre. Lengter etter litt vårfarger nå :)

11 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Hei Christine!

Så fin den lyslykten fra Sia var!
Ja, nå er det mange som gjerne vil ha seg noen godbiter på salg.
Prøver å finne noe som jeg kan ha liggende som vertinnegaver. Det er alltid fint å ha på lur.

Ønsker deg en deilig søndag!

Klem fra
Anette Willemine

Bjørkely sa...

hei hei!
Den lykten var kjempeflott! Har ikke gjort noen nyttårskupp enda...

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig lykt;) Har ikke rukket noe shopping i januar enda;) lys og telysholdere kan man ikke få nok av...også glemmer jeg hvor mange jeg egentlig har...de husene har jeg faktisk ikke-enda;) Ønsker deg en fin kveld!

Grethe sa...

Mange flotte lys"glasshus". Det er igrunnen ikke noe problem å ha mange av disse. Moro med salg. Ha en fin uke :0)

Linda sa...

Litt lysestaker må vi jo ha i denne mørketiden, så det forsvarer ditt kjøp ;O)
Fine lyslykt!
Og 50 % liker vi vet du ..

Godt nytt år til deg og dine!
Klem fra Linda

MissMette sa...

Hei Christine…
Nydelig lykt, og zinkhusene er utrolig flotte da! Jeg ønsker meg slike jeg også, men har ennå ikke bestilt meg slike. …Samme hos meg også, ang lysholdere – kan ikke gå forbi hvis jeg ser noen, og har skapet fult hjemme!!! Huff :o) Ønsker deg en riktig fin søndag, klem fra Mette

Hege sa...

Syntes du fikk et bra kupp jeg.. den fra SIA var jo kjempefin! Elsker disse sinkhusene også, men har enn så lenge klart å holde meg selv i øra... har ikke noe sted å ha dem tror jeg..;)
Tog og bane var desverre ikke med meg i dag heller..! 1 t forsinket hjem :(
Men men.. nå er jeg iallefall hjemme :)
Ha en fin kveld!
Klem Hege

h.espe sa...

Hei, og godt nyttår til deg!!

Ja, salg liker vi, og du har jo funnet deg noen virkelig flotte ting. Selv hadde jeg bomtur til Alna i dag, for å kjøpe meg et skap, men det var selvsagt utsolgt...

Ønsker deg en strålende flott uke!

Klem fra Hildegunn

Lotta sa...

Lekkert:) Jeg vil også på salg...Gid jeg var rik;)

Klem til deg

Bo med Lena sa...

Takk for hyggelig hilsen, og godt nytt år til deg:) Salg er gøy!

Kort og Søm sa...

Her var det mye fint! :o)
Tulipaner er nydelige blomster,
ha en fin dag!
klem Fredrikke :o)